|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
Розуміння
завдання
|
Включені
матеріали, що не мають безпосереднього відношення до теми; використовується
одне джерело, зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються
як матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що
не мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне
розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова
підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до
теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або
проаналізувати інформацію
|
Не уся
інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого
відношення до теми
|
Оцінюються роботи різних
періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення
до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з
достовірних джерел
|
Результат роботи
|
Матеріал
логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої
відповіді на поставлені завдання
|
Точність і
структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо
виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські
роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє
відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована.
Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень
просто копіює інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду
на проблему; робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється
одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться
виведень
|
Представлені різні підходи до
вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає
точку зору мікрогрупи
|
Критерії оцінювання
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий